چاپ        ارسال به دوست

بررسی مشکلات حوزه درمان شرکت توزیع برق غرب مازندران با حضور معاون مدیریت خسارت درمان بیمه دانا کل کشور

داریوش خزایی معاون منابع انسانی شرکت در سخنانی با اشاره به  نقش خدمات رفاهی کارکنان در جذب و نگهداشت منابع انسانی افزود: موضوع پیگیری و بررسی حوزه درمان همواره یکی از موضوعات مهم و اولویت دار این معاونت می باشد.

عقیل مقیمی مدیر امور کارکنان و رفاه شرکت نیز با بیان اینکه پوشش خدمات بیمه درمانی، بخش مهمی از امکانات رفاهی شرکت است، اظهار داشت: در راستای همگام سازی و وحدت رویه در زمینه بررسی اسناد سرپایی و تسهیل ارایه خدمات به بیمه شدگان، مقرر شد بررسی این اسناد با تعامل بیشتر انجام شده و مسایل، مشکلات و چالش های پیش رو در اسرع وقت مرتفع گردد.

مقیمی خاطر نشان کرد: تغییرات ساختار دفترچه های درمانی، کاهش طول زمان بررسی اسناد، نحوه پذیرش بیماران در مراکز درمانی، افزایش مراکز طرف قرارداد و مواردی از این دست از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

دکتر پورولی در این جلسه؛ حفظ کرامت و شأنیت همکاران شرکت توزیع را از الویت های بیمه دانا برشمرد و تصریح کرد: تمام تلاش این شرکت، ارایه خدمات مورد قبول و مطلوب به کارکنان توزیع برق غرب مازندران می باشد.

 


١٤:٠١ - يکشنبه ١٩ اسفند ١٣٩٧    /    شماره : ١٠٤٠    /    تعداد نمایش : ٥٧